7.14.2010

harga tak penting .


 duit kan mcm HANTU .
selalu je ada . lagi kita kejar lagi dia lari .
tapi yang penting EFFORT kita tok dapat kan sesuatu .
ketepikan yg itu utk yg nie n dahulukan mana yg patot .
bak kata org,, pandai2 la rolling duit kan .
dulu kan wa STUDENT . mana ada duit dohh .HAHAA
now dah pegang duit sendiri . cari duit sendiri dah .
beli ape aku nak . nak harapkan owg bagi .
mati hidup balik pun belum tentu lahh .
.
ada 1 benda . aku syg . ini mmg benda .
tapi now benda alah tu DAH TAKDE dlm jagaan aku .
aku akan bagi barang aku utk org yg aku SYG je .
dr sekecik2 brg hingga ke sebesar2 brg . aku cuba adakan . 
aku tak kesah .
dr semurah2 harga hingga semahal2 harga . aku cuba carikan . 
itupun aku tak kesah .
dr sesusah2 hidup hingga sesenang hidup . aku cuba telankan . 
itu jugak aku tak kesah .
tapi aku KESAH bila brg, harga n hidup ini DI PINDAH MILIK .
anda cuba bayangkan? ape perasaan anda pulak?
aku pinjamkan, bagi, beri, or usahakan hanya utk kau . BKN utk dia . 
dari dulu lagi aku selalu pegang pada prinsip
"kalu ada,, adalah . . kalau takda nak buat macamana kann . .
ukur baju kat badan sendiri la katakan . .
'biar papa asal bergaya' .
opss,, sorry kwn. ITU BUKAN AKU . mybe kau. HAHA
= = =
if aku ada . aku cuba ada kan . serius .
aku tak berkira lahh doh .
aku cuma terkecik hati . sgt kecik .
bila dapat taw ianya di pindah milik tanpa pengetahuan aku .
fuhh,, oh tuhann.. manalah kau campak kan kepala otak kau .
sikit pun tak ingat aku .

No comments:

Post a Comment