7.08.2010

mata tak nak pejam .

hope tak de ape-ape akan jadi .
skrg jam tepat pukul 2.30pagi, 08julai .
mata aku masih tak mampu pejam . es0k keje msok opis pukul 8pagi .
semenjak berkerjaya nie, pukul 10 or 11 aku dah tido .
tapi hari nie tak pulak . . 
.
.
. bosan lepaking dlm bilik. aku g selongkar ICE BOX mak aku .
ada mcm rupanya,, ada ayamas drumet , sausage black paper, nugget tempura, telor n mcm2 lh
so ape lg. 

. sbagai anak mak yg perasaan mcm gud2 nie . aku pun masak la .
sendiri nk mkn sendiri msk la. normal tu. pmpn kot. HUHU
ayamas drumet - 3, 
sausage chicken black paper - 2,
telor -1 . (taknak mkn byk sgt nt aku tkot gem plak.huu)
sambil masak sambil aku on9 . smbil on9 sambil masak .
time grg ayam ok je. telor pn ok . 
dan tiba2 bau asap, penuh 1 umah . hampir nk call bomba dh
hangit aku punya juadah . gile hayam jadah .
terpaksa la mum sausage hangit . hitam gile mcm bontot lu. HAHA
.
sttle je mkn ape lg, aku ter0s g toilet . melabur sat .  ;))
benda tu dh jdi 1 tabiat afte mkn je mst buang . susah btol hidup cmgini .
n now bru ase tenang maw tido. hee

.
.
.

.
.
selekeh kan. . . nie la hidup,, yg selekeh n serabai tu la yg mewarnai hidup kita.
selamat malam sygs,,  
nie bru aku ngntok;')

1 comment:

  1. azniraa azz10 July, 2010

    srabai ek ko,,kih3,..idup d wrnai mcm plangi ptang,..

    ReplyDelete