9.18.2010

12sept2010
ada family gath . at pahlawan lake resort .
[ tmpt kepunyaan fmlyku, semua mjls djlnkan d situ. wahh promot lak~ ]
semua salah silah keluarga terkeluar. c0ol!
rupanya ramai sedara aku yg aku lansng tak kenal .
riburiban trimakaseh kpda yg menjayakan nye~
aku sibok sgt time tu . mengalah kan menteri . sorry syg2ku ;)
cuti sekejap gila . takde masa utk diri sendiri or kekwn .
byk masa aku habiskan dgn keluarga .
byk duit aku keluarkan utk anak2 buah .
byk jemputan openhouse aku tolak .
byk kiriman sms aku tak ter'reply .
byk call yg ter jadi mscll .
 byk hati yg ckp aku sombong .
tapi . .
dlm byk2 benda yg aku buat .
aku sempat curi sikit masa aku yg dah fllybok utk jumpa kau!
- - - - -
jumpa kau~
aku happy bercampur sedeh . sedeh sgt .
jgn kau tanya kenapa . jawapannya aku tau . kau sedia tau!
takpalah . takpa yg . takpa
mungkin aku yg beriya . nyata kau tidak .


13sept2010
ikot kan plan maw bertolak ke KL jam 12tgh hari .
tuptup jam 6ptg baru tingalkan alorstaq .
puncanya,, 
9.30pg, keluar g market jitra .
11pg, p kedai kereta sampai jam 2.30ptg .
3ptg, g amek faiz . mkn2 .n wallet fz plak hilang .huu
4ptg, blk mandi n ambil barang .
5 ptg, singgah umah abg jumpa salam peluk cium ngn my YAYA n 
g umah CELA . [myGurlBestFrenForever]
selamat menjalani alam pertunangan weyy~
pkoi 6 bru kua hghway .
touchngo byk membantu .
thnx to faizhjothman yg byk mengumpul kesabaran  memandu dlm kesesakan . HAHA
n sorry jugak tak sempat nak dinner sesama . nex time k .
esok kena keje plak . pehh,,malas nya .



16sept2010. 
selamat menyambut hari MALAYSIA~
tiba-tiba terasa lemah .
tak bersemangat . langsong tak bermaya .
terjaga suboh . capai si putih . damn!
takde msg or call dr kau .
bgn tido je dah tengahari . mcm biase la cuti kan~hee
wahh,, hari ini aku dah 22tahun .
selamat hari lahir untuk aku . 
 ;((
. nyata tidak indah menjadi aku .

No comments:

Post a Comment