8.23.2010

bila rindu . aku ;((

sudah hampir 3 minggu aku d sini .
windu sgt apa dah aku tinggal kan d sana .
aku windu kawan , teman , kasih , keluarga n kampung .
.
hidop d sini biasa saja .
thnx jugak kepada yg byk membantu .
sumpah jasa anda akan ku kenang .
.
kepada yg aku tinggal kan di sana~
aku mohon maaf . makin kurang sms or call dari aku .
bukan aku sudah tak nak menggangu tapi kehidupan aku d sini buat aku belajar utk tidak lg menganggu .
segala kurang lancar . penuh sesak dan semak .
badan aku letih lelah dan penat .
aku kurang masa melayan diri . apatah lagi melayan si putih .
masa yg sedikit aku peruntukkan untuk tidur dan tidur lagi .
aku mintak maaf atas sikap buruk aku .
.
.
aku d sini tak penah senang apatah lagi berasa selesa .
hari2 aku kuat kan semangat . tempuh apa yg sudah ku pilih .
bangun aku sekarang,, bangun kerna masa depan .
kuat aku sekarang,, kuat kerna aku sedar . aku hanya seorang .
 iyee . . aku hanya seorang . .
pasal kerja? tak ada masalah . mungkin ini bukan jiwa aku . itu saja .
positif dan terus positif insyallah .. itu je ubat nye .


aku rindu tempat ku di sana .
aku windu juadah berbuka di sana .
ramadhan kali ini tak seindah biasa .

2 comments:

  1. aku hanya seorang .
    iyee . . aku hanya seorang . .

    - sebab kau pilih tuk hidop seorang !
    bangga la ngn hidop ko y seorang. lupakan pa y pernah da ngn kau dulu. pada kau y penting dongak ke depan teros ngn hidop baru dan masa depan baru.
    x perlu hirau y di sisi. jgn salahkan keadaan kerna kau y pilih tuk begitu. aku harap kau dapat y terbaik. kerna itu y dikejar.

    doa ku sentiasa bersamamu cyg walau x diperlukan lagi ~

    ReplyDelete
  2. tamo sad2 la =)
    org lain xkn mngubah kita kcuali diri kita sndri kan
    sayang dri sblm mnyangi org lain
    life is wonderfull and sweet
    as sweet as me (ishhh joke, wanna u smile)



    ~~~gAd!S~~~

    ReplyDelete