10.15.2010

weyy ~

aku rindu ampa .
aku rindu sgt . sgt2 .
ya! kali nie aku benar-benar rindu .
aku rindukan gile kawan2 gelaktawa aku .
dah lama tak lepak sama . tak keluar sama2 .
tak jadi makcik2 . tak jadi M . tak g mandi sama2 .
tak gi jadi pegawai cc sama2 . tak jadi pegawai LHDN sama2 .
n yg paling penting dah lama kita tak bersama .
weyy,, aku rindu ampa .
. cik sue . en.faiz . en.QeQe . cik Ina
rindu sgt . serius weyy!

ohh tuhan,, tolong kembalikan kenangan bersama .
aku rindu kewujudan mereka .
please ~. .

aku biarkan entry ini tidak bergambar . nanti aku sedeh ;((

3 comments:

  1. aku pon sedih weh..nk teyak dh!!!
    aku baru balik dr tat..tingat gila kt ampa..td otw balik tat aku dh sayu dh tingat...
    - sue -

    ReplyDelete
  2. aku rinduuuuu jugak2.... huhuhuhu... walaupun sengsara ... tapi kita leh gumbira... seronok.. gelak tawa...
    -ina-

    ReplyDelete
  3. aku pun ase sayu sgt2..
    rindu sembng muhung ngn ang. rndu ina ckp anakk haraamm.. rindu faiz punya gelak. rindu qeqe majok.haha
    rindu suma weyy,,. wlau pn kita serabot ngn opis pnya hal . tpi kita hppy kan.. mis alot~

    ReplyDelete